نی نی ناز من ...

سلام زندگی من ...

1393/6/23 13:23
نویسنده : مامان حمیده
12 بازدید
اشتراک گذاری

طفل زیبای من ،کودکم ، عشقم ، امیدم از زمانی که تو رو در وجودم حس میکنم دنیام هزاران برابر زیباتر شده. از یاد نمی برم روزی رو که جواب آزمایشم رو گرفتم (24 تیر 93) و دکتر بودنت رو تایید کرد داشتم از شوق بال در میاوردم. باورم نمیشد... نمیدونستم با چه زبونی باید از خدا بابت این هدیه ی بزرگ تشکر کنم. فقط یادمه تو اون لحظه واسه همه ی کسایی که میشناختم  دعا کردم که هر زمان دلشون میخاد خدا بهشون یه نی نی خوشگل مثل تو بده.

بابا امین هم خییییلییی خوشحال شد و از ته دل برا سالم بودنت دعا کرد...خندونکمحبت

وقتی 7 هفته ات بود رفتم دکتر و بهم گفت ضربان زیبای زندگیت میزنه محبت از شوق تو پوستم نمیگنجیدم

دیروز (22 شهریور ) هم رفتم جواب آزمایشها و سونوگرافی رو به خانم دکتر نشون دادم. گفت حالت خوبه عشقم...

هنوز نمیدونم طفل زیبای من شازده پسره یا یه عروسک نازنازی...خانم دکتر گفت آخر مهرماه مشخص میشه چشمکاما اینو بدون که برام اصلاااااا مهم نیست فقط آرزو میکنم یه انسان وارسته و با کمالات بشی ... چه دختر چه پسر، خدا رو در یاد داشته باشی و بتونی برای همه مفید باشی... تو این راه من و بابا امین همیشه همراهتیم و پشتیبانت عزیزم ....

 دوستت دارم و امیدوارم مامان خوبی برات باشم ...

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)